ח"כ שקלים: "גנץ מנצל את מעמדו ככלי ניגוח"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ שקלים: "גנץ מנצל את מעמדו ככלי ניגוח"

ח"כ אושר שקלים לאיתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע: "חבל שגנץ מנצל את הבמה שניתנה כדי לנגח את ראש הממשלה ולנגח אוכלוסיות כמו שעשה כשדיבר על התקציב. אנחנו זקוקים לאחדות אמיתית. אני קורא לשמר אותה. אני בעד צירוף ליברמן"

צילום: באדיבות המצולם
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אור שקלים (הליכוד), שוחח הבוקר (חמישי), עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס להדחת נציבת שב"ס: "אני חושב שבן גביר היה צריך לתאם את זה עם ראש הממשלה, כיוון שיש הסכם מקביל מעל הראש שלו. מצד שני הוא צריך לבחור עם מי הוא מעוניין לעבוד. זה בסמכותו. אם אני צריך לבחור בין הטענה של בן גביר לגנץ, אני עם בן גביר".

שקלים תקף את השר גנץ: "חבל שגנץ מנצל את הבמה שניתנה כדי לנגח את ראש הממשלה, לנגח אוכלוסיות כמו שעשה כשדיבר על התקציב. אנחנו זקוקים לאחדות אמיתית. אני קורא לשמר אותה. אני בעד צירוף ליברמן לממשלה. אנחנו במלחמה קיומית וצריך לשדר אחדות".

בנושא מועד הבחירות: "אנחנו כמפלגת שלטון צריכים להוביל בנושא מועד הבחירות (ולא להיגרר אחרי מפלגות אחרות). אם אפשר להגיע לתאריך מוסכם של עוד חודש זה היה סביר מאוד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בס"ד
    גיטי פרי מסוכנת למדינת ישראל היאט אוהבת ערבים ומחבלים ולא מפנימה עם מי יש לה עסק ועוזרת למחבלים אי אפשר כבר עם השמאל הקיצוני האלה הם הורסים את המדינה ואת החיילים ומעניין אותם רק הכסא ולא המלחמה ולא עתיד עם ישראל
    חייבים להעיף אותה בבהילות חייבים להוריד להם את הביטחון למחבלים האלה ולא לעזור להם היא מטורפת אחרי מה שקרה ב-7.10 עדיין שומרת על החמאס??????
    שתתפטר אם יש לה טיפת כבוד עצמי אבל אין לה
    כמו שמנהלת החברות שהתפטרה שתלך אחריה ודחוף
    אסתר